Zajímá Vás, kdo za tímto eshopem stojí?   

Jsme dva, žena a muž, jmenovitě Gabriela a Roman a na začátku byla obrovská touha vytvořit něco vlastního. Alchymie, do které přidáte kousek své duše, obrovské úsilí a nespočet hodin práce, kreativitu, logické myšlení, ale hlavně neustálé zaměření na zákazníka, které vede cestu našeho vývoje.

Zatímco Roman vystudoval vysokou školu, fakultu elektroinformatiky, vybudoval již úspěšný internetový obchod, Gabka pracovala jako manažer zlepšování kvality a její obrovskou vášní byly a jsou kabelky. Jednoho dne v roce 2010 přišel Roman s nápadem "pojďme prodávat kabelky přes internet". Myšlenka to byla zajímavá, ale také krkolomná. V té době hledalo spoustu žen kabelky na internetu, nebylo však jednoznačné, jestli se chtějí jen rozhlédnout po nových trendech, nebo je hledají za účelem koupě. Vytvořili jsme dotazník a rozeslali na stovku žen. Výsledky byly obrovským rozčarováním. Ženy si chtějí kupovat kabelky zásadně v kamenné prodejně a v hodnotě do 500Kč!

Nakonec jsme našli svou vlastní cestu, bylo nám jasné, že nemůžeme prodávat kabelky, které jsou dostupné na každém rohu, a vlastně je prodávat ani nechceme. Nepodléháme masivně módním trendům, jdeme svou vlastní cestou, přinášíme zákazníkovi nevšední kousky, které jinde nenajde a stále tlačíme cenu dolů, aby měl chuť si u nás bezprostředně nakoupit.

 

Jak ale vyřešit fakt, že ženy chtějí nakupovat v kamenné prodejně?

Cítili jsme velký rozdíl mezi tím, mít kabelku v ruce, moci si ji prohlédnout, osahat, vyzkoušet její velikost či funkčnost prostoru. Toto byl velký oříšek, na který jsme se z velké části zaměřili. Přišli jsme s modelem, kdy každou kabelku pečlivě nafotíme, její barva musí být shodná s reálem, musí být z fotek patrný její tvar, společně s důkladným a jedinečným popisem kabelku přinášíme zákazníkovi iluzi kamenného obchodu a vzhledem k počtu vrácených objednávek se nám to patřičně daří. Na tomto vývoji stále pracujeme, kvalita fotografií se zlepšuje, dneska si již můžeme dovolit fotografa s kvalitním vybavením a ateliérem, u některých kousků fotíme kabelky s figurínou a do popisu vkládáme vlastní tipy či dojem, které přenášíme na zákazníka. Osvědčilo se nám to.

 

Prozákaznický přístup je pro nás velice důležitý, je to základní stavební kámen.

Jestli si někdo u nás koupí kabelku a není s ní spokojený, musí z nás okamžitě vnímat, že nám to není jedno, že pro nás není důležitý prodej, ale zákazník! Ve chvíli, kdy se nám něco takového stane, zákazníkovi poskytujeme maximální součinnost v dalším postupu. Informujeme jej kde a jak kabelku vrátit a po vrácení ihned zasíláme peníze zpět. O žádných prodlevách nemůže být ani řeč! Stejně tak přistupujeme k reklamacím. Většinu reklamací se snažíme vyřešit emailem. Zákazník doloží fotografie, my zvážíme stav závady a vracíme peníze či nabízíme výměnu zboží. Samozřejmě to vždy nejde, ale i tak děláme vše pro to, aby když vznikne problém, byl co nejdříve vyřešen k maximální spokojenosti zákazníka.

 

V dnešní době spolupracujeme s nejlepšími dodavateli kabelek na celoevropském trhu.

Snažíme se nacházet nové výrobce a hlavně pečlivě sledujeme kvalitu zboží, a to jak při vstupu i výstupu ze skladu. Je pro nás důležitá rychlost, zázemí a maximální podpora v komunikaci ve směru k zákazníkovi. Pokud toto vyvnímá, když mu je doručena do druhého dne kvalitní kabelka, pečlivě zabalená v originální krabici (o tom, jak expedujeme zboží se více dozvíte ZDE) a čte si náš děkovný dopis s 5% slevou na další nákup za to, že si vybral právě náš internetový obchod, máme vyhráno!