Při podání reklamace vždy přihlížíme hlavně k tomu, abychom Vás s následným postupem co nejméně zatěžovali a vyšli vstříc Vašim požadavkům. Proto Vám nabízíme několik možností, jak reklamaci podat a jak dále postupovat. 

 

Podání reklamace emailem

POSTUP: Napište nám email na adresu info@bagzoom.cz a do předmětu emailu uveďte REKLAMACE + č. faktury, ze které zboží reklamujete. Do emailu uveďte popis vady Vaší kabelky a připojte fotografie vady. 

VYŘÍZENÍ: Ještě tentýž den budeme reagovat na Vámi podanou reklamaci emailem. V případě uznání vady Vám bude ihned vrácena kupní cena zboží či Vám nabídneme výběr jiného zboží v hodnotě kupní ceny zboží reklamovaného. V případě sporných bodů reklamace či opravy Vás budeme žádat o zaslání kabelky poštou na naše sídlo k posouzení/opravě. 

 

Oprava vady ve Vašem městě

Máte na kabelce drobnou či běžnou závadu (např. poškození zipu), blízko Vašeho domova je opravna kabelek a nechcete se zdržovat zasíláním kabelky na naše sídlo?

POSTUP:  Napište nám email na adresu info@bagzoom.cz a do předmětu emailu uveďte REKLAMACE + č. faktury, ze které zboží reklamujete. Do emailu uveďte popis vady Vaší kabelky a připojte fotografie vady. Dále uveďte, že tuto vadu si chcete nechat opravit na vlastní náklady v místě Vašeho bydliště a že žádáte o následné proplacení nákladů s opravou. 

VYŘÍZENÍ: Ještě tentýž den budeme reagovat na podanou reklamaci a zašleme Vám souhlas s možnou opravou v místě Vašeho bydliště. Po opravě nám zašlete elektronickou poštou kopii účtu za zaplacení opravy + číslo Vašeho účtu, na který si přejete proplatit vzniklé náklady s opravou. 

 

Reklamace klasickou cestou

POSTUP: Kabelku s vadou pečlivě zabalte a zašlete na adresu:

Bagzoom s.r.o.

Komenského 600

69701 Kyjov

Ke kabelce přibalte originál fakturu a  přípis s popisem vady, uveďte Vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace a číslo účtu potřebné k případnému vrácení kupní ceny za zboží. 

VYŘÍZENÍ: Ihned po převzetí kabelky k reklamaci Vám tuto skutečnost potvrdíme emailem. Reklamační řízení  neprotahujeme, naopak se snažíme vyřídit v co nejkratší době, maximálně však v zákonné lhůtě do 30 dnů od převzetí. 

UPOZORNĚNÍ: Z časových i technických důvodů si zpětné balíky přebíráme na poště osobně jednou až dvakrát týdně. Prosím, nevolejte nám a nepište, že nám balík nebyl doručen, automaticky zůstává na poště v úložně a my si jej co nejdříve vyzvedneme.  Děkujeme za pochopení.